SnowRunner – Pathfinders Vinyl Wrap Pack
Je hebt de basisgame SnowRunner nodig om te kunnen spelen. Het Pathfinders-stickerpack bevat vier exclusieve skins voor de ANK MK38, KHAN Lo4F, Azov 64131 en KOLOB 74941. Dit pack is inbegrepen bij de jaar-5-pas.