SnowRunner - Dragon Wagons Dual Pack
Het Dragon Wagons Dual Pack parkeert 2 nieuwe vrachtwagens in je garage: de Avenhorn A15 uit de Heavy-klasse en de Padera STD-4 uit de Heavy Duty-klasse, plus unieke add-ons! De Avenhorn A15 blinkt uit door zijn enorme vermogen en grote brandstoftank, waardoor hij ideaal is om de zwaarste opleggers over ontzagwekkende afstanden te vervoeren. Hij kan worden uitgerust met kleine kranen en een unieke vracht-add-on met reparatieonderdelen, reservewielen en extra brandstof. Alles erop en eraan, dus. De Padera STD-4 speelt eerder een ondersteunende rol, dankzij de lange wielbasis en grote verscheidenheid aan mogelijke add-ons. Daardoor is hij geknipt als sleep- en transportvoertuig. Deze DLC bevat 2 unieke add-ons voor hem: tweedelige zijborden met een oprijplaat, en een vracht-add-on met reparatieonderdelen, brandstof en reserveonderdelen. Deze DLC maakt geen deel uit van de jaar-1-, jaar-2-, jaar-3-, jaar-4- en jaar-5-pas.