SnowRunner - Clasico Pack
Zoek de grens op met het Clasico-pack en stap in een nieuw voertuig: de woeste Chevrolet Apache 6x6 met zijn knalblauwe alternatieve skin. Deze klassieke pick-uptruck met zes wielen kan allerlei soorten gevaarlijk terrein aan. Door zijn unieke gewichtsverdeling en grote brandstoftank blinkt hij uit in diepe modder- en waterpoelen. Deze DLC is niet inbegrepen bij de jaar-1-pas of de jaar-2-pas.