Sniper Elite 4
Ontdek ongeëvenaarde snipervrijheid in de grootste en meest geavanceerde Tweede Wereldoorlog-shooter die ooit is gemaakt. Bevrijd Italië uit de greep van het fascisme en beleef tactische third-persongevechten, grote keuzevrijheid en epische langeafstandsschoten in gigantische levels. Sniper Elite 4 speelt zich af tijdens de nasleep van zijn bekroonde voorganger en neemt de speler mee naar het schitterende Italiaanse schiereiland, van zonovergoten mediterrane kustplaatsen tot eeuwenoude bossen, bergvalleien en kolossale nazi-bouwwerken. Geheim agent en elite-sluipschutter Karl Fairburne vecht aan de zijde van de dappere mannen en vrouwen van het Italiaanse verzet om een verschrikkelijke nieuwe dreiging tegen te houden die de geallieerde strijd in Europa kan tegenhouden nog voordat die begonnen is. UITGEBREIDE CAMPAGNE Beleef uren bloedstollende gameplay in enorme campagnelevels met honderden vijanden, voertuigen en hoge nazi-officieren om op te jagen. Baan je eigen weg naar je doelen, ontdekt nieuwe sniper nests, vind geheime zijmissies en verzamelvoorwerpen en nog veel meer! BEKROONDE SNIPERACTIE Beleef geweerballistiek die het genre bepaald heeft: houd rekening met wind, zwaartekracht en hartslag om je doelwitten te raken over een afstand van honderden meters. UITGEBREID WAPENARSENAAL Pas je naadloos aan elke gevechtssituatie aan met een indrukwekkend arsenaal aan iconische sluipschuttersgeweren, pistolen, machinepistolen, zware wapens, vallen, granaten en explosieven uit de Tweede Wereldoorlog. INGRIJPENDE AANPASSINGEN Scherp je gevechtseffectiviteit aan door je vaardigheden te verbeteren en belangrijke wapenkenmerken te verfijnen, zoals viziervergroting, mondingssnelheid en stabiliteit. Maak en wijzig speciale loadouts voor elke confrontatie. SOEPELE UITSCHAKELINGEN EN BEWEGINGEN Klim, hang, klauter en spring door de uitgestrekte omgevingen van de game om je vijanden een stap voor te blijven en de genadeklap uit te delen vanuit dekking of terwijl je aan een richel hangt. RÖNTGEN-KILLCAMS De populaire kill-cam van Sniper Elite is terug met gloednieuwe visuals en functies - je indrukwekkendste mêleeaanvallen en moorden met explosieve vallen worden nu tot in de kleinste botsplinters weergegeven. TACTISCHE COÖP Speel de hele campagne online met een andere speler of duik in speciale coöp-speltypen voor maximaal 4 spelers. SPANNENDE MULTIPLAYER Gebruik de kenmerkende scherpschuttersactie van Sniper Elite in het unieke multiplayerspel voor maximaal 12 spelers in 6 speciaal ontworpen maps. Na de lancering worden nog meer speltypen en maps GRATIS uitgebracht!