Sniper Elite 3
NOORD-AFRIKA 1942. Duitsland wil een wonderwapen bouwen waarmee de Geallieerde troepen verpletterd kunnen worden. Saboteer hun plannen of het verzet komt ten einde. Sluip in stilte door de schaduwen of laat merken dat je er bent. Blijf weg uit de gevarenzone en ga op je eigen voorwaarden op jacht in niet-lineaire levels met meer keuzes, meer schoten en meer actie dan ooit tevoren.