Slipstream
Slipstream is een racegame die is geïnspireerd op de visuals, muziek, games en auto's van de late jaren 80 en de vroege jaren 90. De game is ontwikkeld op een speciale game-engine, met een authentieke sfeer en unieke graphics waarmee de speler terug in de tijd kan gaan - letterlijk. De soundtrack is beïnvloed door synth pop en jazz fusion, en bepaalt de sfeer van de races op verschillende exotische locaties over de hele wereld, waaronder steden, woestijnen, bossen, bergen en stranden. Driften, terugspoelen en slipstreaming: deze mechanics maken de gameplay nóg beter, voor een uitdagende en meeslepende ervaring.