Skyline Bowling: Sweet Style
Met deze DLC ontgrendel je: - 3 krachtige ballen: Sting, Wing en Hive! - Een Beeheart-T-shirt voor betere nauwkeurigheid! - Buzzwrap-handschoenen voor extra spin! - Honeyglide-schoenen voor meer snelheid! - 5K edelstenen om nieuwe uitrusting te kopen! - 50K munten om je uitrusting te upgraden! Neem de bijenlijn naar bowlinggrootheid!