Skyforge: Pantheon War Special Contribution Set
De Pantheon Wars zijn een indrukwekkend evenement.. Over de loop van meerdere maanden vechten de sterkste Pantheons van Aelion met elkaar voor de oppermacht en controle over de Hyperion Modules. Toon je steun en profiteer van de Hyperion modules met onze Special Contribution Set. Dit pack bevat: - Pantheon Wars Armor - Hyperion Lease Contract (7 dagen) - 250.000 Credits - 2.000 Victor Medals - 20 Stimulants Hyperion Lease Contract: laat je toe een van de actieve Hyperion modules te leasen NADAT het huidige Pantheon War Seizoen is geëindigd.