Skullgirls
Skullgirls is een razendsnelle tweedimensionale vechtgame waarin spelers dappere krijgsters besturen in een intrigerende art deco-wereld. Met spiksplinternieuwe gamesystemen die de vaardigheden van doorwinterde fans op de proef stellen, maar tegelijk toegankelijk zijn voor nieuwkomers. Skullgirls is een moderne versie van de klassieke arcadegames met handgetekende animaties. Het is een keiharde competitie vol waanzinnige combo’s en een intrigerend verhaal.