Skull & Bones Skin Pack
Verfraai je wapens met symbolen van de ondergang van je vijanden met het DLC-pack Skull & Bones, met twee huiveringwekkende wapenskins. Pas ze toe op alle geweren in de game om je innerlijke duisternis te laten zien. Vereist de game Sniper Ghost Warrior Contracts 2.