Skull and Bones
VECHT MEE IN SPECTACULAIRE ZEESLAGEN Bereid je voor op verwoestende gevechten door verschillende schepen te bouwen en je vloot van de allerbeste uitrusting te voorzien. Ontgrendel tijdens het spelen sterkere wapens en pas je schepen aan, zodat iedereen jouw unieke piratenstijl herkent. ZEIL NAAR EEN GEVAARLIJKE HEL IN HET PARADIJS Zet koers naar de Indische Oceaan en verken een uitgestrekte open wereld vol moordlustige piraten, dodelijke zeemonsters, bovennatuurlijke gevaren, verwoestende stormen en nog veel meer. VORM EEN TEAM MET PIRATEN OF VECHT TEGEN ZE Vorm een team met twee vrienden of andere spelers en neem samen contracten en beloningen aan. Of druk de concurrentie genadeloos de kop in en stuur andere bloeddorstige piraten naar de kelder in een spannend PvP-speltype voor teams. GENIET VAN CONSTANT EVOLUERENDE CONTENT Elk seizoen wordt je piratenavontuur nog beter, dankzij nieuwe features, bloedstollende gevaren, andere invalshoeken voor de eindfase en kwaliteitsverbeteringen die ervoor zorgen dat je blijft genieten. Continue internetverbinding en Ubisoft-account vereist.