Skull and Bones Seizoensscheepslading
Ontvang exclusieve accessoires en 6000 goud plus 1800 extra goud. Accessoire is een aura. Met goud kun je in de winkel van de game onder andere cosmetische voorwerpen voor je schip en kapitein kopen.