Skatemasta Tcheco
Verpletter en vernietig met een glimlach op je gezicht in dit retro skateboard-platformspel! Tcheco is weer terug voor een krachttoer op zijn splinternieuwe skateboard. Overleef grotere en waanzinnigere automatisch scrollende levels terwijl je alles plet en omver gooit haalt dat Tcheco in de weg staat! Van stranden en stadsgezichten tot een sportstadion en zelfs de maan; reis door een kleurrijke verzameling levels in elke gewenste volgorde en rol naar de overwinning.