Sir Whoopass: Whoop and Chill - The Fluff Awakens
Sir Whoopass stond al bekend om zijn legendarische aframmelingen, maar nu krijgt hij versterking. Maak kennis met Chill Dude en zijn prettig gestoorde ploeg: negen bizarre, strijdvaardige vrienden met twijfelachtige bedoelingen en bijzonder unieke modekeuzes. Dit skinpakket bevat accessoires voor elke chaotische held: van heuptasjes tot omgekeerde zeemeerminnen en een zielenabsorberende milieustrijder. Perfect om capriolen uit te halen in een online coöp of door het leven te gaan alsof de wereld van jou is. Inhoud van het pakket: * Omgekeerde zeemeermin * The Pebble * Susan * Kevin * Veronica * Jakob * Just a Sir * Chill Dudette * Chill Dude * Sir Sauté * Disclaimer: slechts een enkele ontwikkelaar raakte gewond tijdens de ontwikkeling van deze DLC.