Sir Whoopass: WholeAss Emote Pack
Sir Whoopass gaat graag op de vuist, maar nu beweegt hij erop los met het Emote Pack & Wheel, die je onbeperkte toegang geeft tot dubieuze lichaamstaal, onnodige oefeningen en grandioos bizarre danspasjes. Perfect om je uit te sloven tegenover vrienden, je vijanden te verwarren of zomaar een ragdoll-gevecht aan te gaan. Het pakket bevat de volgende tijdloze klassiekers: 'F You' - het unieke vingergebaar Push-ups - want cardio is belangrijk Wave - Hallo? Cheer - hoera! Applause - applausje voor jezelf, uiteraard Kiss - het dodelijkste wapen van allemaal Ragdoll - zwaartekracht: de ultieme emote Point - wijzen is onbeleefd… tenzij je gelijk hebt Bootyquake - ster van het feest The Wave - laat je op je meest elastisch zien Disclaimer: SLECHTS 10.000 jonge otters raakten gewond tijdens de ontwikkeling van deze DLC.