#SinucaAttack
Dit unieke puzzelavontuur is een combinatie van biljarten en een platformspel. Het slim gemaakte indie platformpuzzelspel #SinucaAttack komt naar console, zodat nieuwe spelers wereldwijd kunnen genieten van deze unieke mix van biljartfysica en 2D-platformtechnologie. Kies je personage, pas je keu aan en duik in een serie snelle ontsnappingspuzzels waarin poolballen je grootste wapens zijn. Elke nieuwe kamer die je betreedt is ingewikkelder dan de vorige, met nieuwe levelgimmicks om te manipuleren en obstakels om te overwinnen. Kets de ballen tegen de vloer, het plafond en de muren om schakelaars te activeren en deuren te openen. Gebruik zelfs jetpacks om grote hoogtes te bereiken in verticale levels. Maar kijk uit voor valkuilen en zorg ervoor dat je niet vast komt te zitten.