SINNER: Sacrifice for Redemption
Sinner: Sacrifice for Redemption is een baas gevechten actie-RPG. Sta oog in oog met acht weerzingwekkende vijanden, de eerste zeven gebaseerd op de dodelijke zondes die kunnen bestreden worden in elke volgorde en waneer jij wilt! Voor elke epishe strijd, moet je stats, uitrusting, of vaardigheden opofferen waarna ieder volgent gevecht steeds moeilijker wordt dan de vorige als je de Strijd aangaat tege zonde zelf. Een eenzame krijger staat op een vreemde kust, zijn gedachten vervaagt en zijn verleden vergeten, maar een onbekende wil stuurt hem aan. Zijn naam is Adam, schuldig van grote zondigingen en getrokken naar deze plaats door mysteriueze krachten als dat ze angstaanjagend zijn. Als zijn thuis, het Koninkrijk van Cavanis, wegkwijnt onder godslastering, zal Adam een series van uitdagingen moeten ondergaan in een wanhopige poging voor een redding. Reis uit de dieptes van een brokkelig koninkrijk en naar de strijd tegen meedogenloze demonishe rivalen. Kies je eigen vergif voor je elk gevecht aangaat tegen de vormen die zondes hebben aangenomen. Geïnspireert door klassiekers in baas gevechten en moderne vaardigheden in actie RPG’s, met een gothishe anime stijl en horror verhalen vertellling, Sinner een thrillend, ijzingwekkend, en diep uitdagende ervaring.