Silenced: The House
Overleef de nacht in het huis van je nachtmerries! Al plannen voor het weekend? Er is een geweldige plek om te ontsnappen aan de drukte van de stad en de dagelijkse routine! We beloven een unieke ervaring van horror en wanhoop ... Als je in leven blijft, natuurlijk. Het oude huis verbergt iets. Deze donkere, lege kamers zitten vol geheimen. Blinde ramen staren je aan vanuit de diepe duisternis. Hoor je ze? Ben je klaar om met ze te praten? Want als je dat niet bent, kun je maar beter weggaan, rennen, je hysterisch kloppende hart verbergen voor de klauwen van de waanzin. Waarom wil je de waarheid zoeken als je weet dat je erdoor zal sterven? Je moet schreeuwen, je moet huilen, je moet je dode stem vinden in deze stilte. Maak kennis met Ashley, het hoofdpersonage van onze visuele novelle. Zij en haar klasgenoten willen de verjaardag vieren van hun wederzijdse vriend, een beroemd tieneridool van de Grace-school. Dat wordt leuk. Maar er is geen tijd om spelletjes te spelen. Ashley zal vanavond immers wat werk te doen hebben. De geesten uit het verleden zullen haar een bezoek brengen. Ze moet de nacht overleven in een oud verlaten huis en een oud ritueel uitvoeren om de wraakzuchtige geesten kwijt te raken. Welkom in de wereld van angst en waanzin. Een eenzame mysterieuze plek wacht op je om in het donkere rijk van nachtmerries te stappen. Help jij Ashley om haar missie te voltooien? Zal je het overleven?