Siege X-pack – Tom Clancy’s Rainbow Six Siege
Bereid je voor op Siege X met het exclusieve Siege X-pack: een premiumbundel gemaakt voor zij die het begin van een nieuw tijdperk hebben meegemaakt! Met deze tijdelijke aanbieding ontvang je 2670 R6-credits, een exclusieve geanimeerde wapenskin voor het 556xi-aanvalsgeweer van Thermite en Osa, 12 krachtige operators om je groep mee uit te breiden en een Siege X-insigne die wordt ontgrendeld na de aanschaf. Ontvang bovendien een exclusieve legendarische bundel voor Ash en een Siege X-talisman zodra Siege X uitkomt. De aanbieding eindigt binnenkort, wees er snel bij!