Short Track Asphalt Pack
Weekenden zijn gemaakt om te racen en met SRX: The Game is het ALTIJD zaterdagavond! Met het Short Track Asphalt Pack kun je niet alleen racen in een gloednieuwe serie, met het Super Late Model, het voegt ook 6 extra asfaltcircuits toe! Dus of je nu een extra serie voor de carrièremodus wilt, een extra uitdaging in multiplayer of gewoon meer pret in Snelle race, de keuze is aan jou.