She's Leaving
"Uitstekende sfeer" - Hollow "Dit is absoluut een waardige toevoeging aan het genre en een aanrader als je van dit genre of zijn inspiratiebronnen houdt." - PSXExtreme Til je onderzoek naar een hoger niveau met de nieuwste contentupdate voor She's Leaving. Of je nu op zoek bent naar een lastige survival-uitdaging of graag diep in de forensische verhalen wilt duiken, House Haywood biedt je nu nog meer manieren om de angst te beleven. Nieuwe manieren om te spelen: Danger-modus: de ultieme uitdaging. Ga het mysterie te lijf terwijl de dood permanent is en je niet kunt opslaan. Eén foutje is al fataal. Detective-modus: verken op je eigen tempo. De stalker wordt weggehaald, zodat je je puur kunt richten op de forensische puzzels en verhalen. De Tudor Collection: pas je omgeving aan. Wissel tussen het klassieke, sfeervolle landhuis en 'Festive Noir' voor versieringen die het hele jaar blijven hangen. Update je game vandaag nog! Als forensisch analist ga je in dit survival-horrorspel helemaal alleen, zonder back-up of dodelijke wapens, wanhopig op zoek naar bewijs om een reeks uiteenlopende moorden aan één seriemoordenaar te koppelen. She's Leaving draait om het werk van de forensisch analist, zodat de speler de waarheid achter het gevonden bewijs kan onthullen en begrijpen. In She's Leaving kom je er langzamerhand achter dat je altijd een doelwit bent geweest. Je hebt alleen maar een taser, dus de keuze is aan jou: ga je je verstoppen of ga je het gevecht aan? Tijdens je tocht door de donkere gangen van House Haywood krijgt bloed echt betekenis. Maak kennis met Charles Dalton, een forensisch analist die in bloedspetters gespecialiseerd is en zijn deskundigheid moet gebruiken om de verdwijning van verschillende mensen in het sneeuwachtige Haywood op te lossen. In de duisternis van een landhuis uit de Tudor-tijd hoor je het geluid van een misthoorn. Je bent dus niet alleen. Vind je een weg door de nauwelijks verlichte gangen van het oeroude huis naar de nevelachtige steigers van Haywood zelf en zoek in deze met de hand gemaakte omgevingen naar bewijzen die je tijdens je tocht zullen helpen. Sla geen enkel hoekje of gaatje over, want overal zitten verhalen verborgen.