Shadow Warrior 2 Win 10
Shadow Warrior 2 is de verbluffende evolutie van Flying Wild Hog first-person shooter waarin de verdere lotgevallen van de voormalige shogun Lo Wang worden gevolgd. Nu overlevend als een teruggetrokken huurling aan de rand van een corrupte wereld moet de formidabele krijger een verwoestende combinatie van geweren, messen, magie en humor hanteren om de demonische legioenen neer te slaan die de wereld overrompelen.