Crystal DynamicsActie en avontuur
Leer het geheim kennen dat Uchu niemand verteld heeft! Om een machtig en mysterieus wapen te krijgen, moet Lara Croft aan de slag in een gloednieuwe tombe, tegen vijanden vechten die bekend lijken maar totaal anders zijn dan alle andere en het opnemen tegen de dodelijkste vijand van allemaal: zichzelf. The Nightmare biedt nieuwe aanpassingsopties met de Scales of Q-outfit, de Grip of Fear-bijl en de White Breath-skill, die de Fear-pijlen van Lara een groter bereik geeft.