Shadow Labyrinth - Original Arcade SFX
Met deze DLC kun je de in-game geluiden in de modus MINI-PUCK veranderen in de originele geluidseffecten van PAC-MAN. *Je kunt deze instelling wijzigen in het menu Opties.