Session: Skate Sim Warm-up Pack
Het Warm-up Pack bevat: - Skatepark Péitruss in Luxemburg, het grootste skatepark van Europa - De Hangar, een gloednieuw trainingsgebied - Uitrusting: een complete gevangenisoutfit (hoewel skaten tegenwoordig niet meer illegaal is!), 2 exclusieve griptapes en 2 decks EEN GEVANGENISOUTFIT EN AANPASSINGEN VOOR JE SKATEBOARD Skateboarden is geen misdrijf! Skate op iconische locaties en toon je stijl met deze exclusieve outfit. EEN REIS NAAR EUROPA Laat ook buiten de Verenigde Staten zien wat je waard bent! Ervaar het beroemde skateboard Péitruss en zijn innovatieve gebieden: bowls, ramps en andere obstakels zijn op levensechte wijze nagemaakt, zodat jij je passie kunt uitoefenen in het grootste skatepark van Europa. EEN NIEUW TRAININGSGEBIED Droom jij ook van een eigen gebied waarin je rustig kunt skaten? Maak kennis met de Hangar. Oefen, val, sta weer op en verbeter je techniek. Een gloednieuw, afgezonderd gebied waarin je je vaardigheden kunt verfijnen voordat je de straat op gaat!