Serah's wapen: Seraphic Wing
Een nieuw wapen voor Serah om in FINAL FANTASY XIII-2 te gebruiken. Deze boog heeft een vleugelmotief en herstelt de HP van de drager ervan als een vijand verwond wordt.Verkrijgbaar in de winkel van Chocolina. Er komen ook verbeterde versies van dit wapen.