Serah's wapen: Genji Bow
Een nieuw wapen voor Serah. Een wapen dat het symbool is van de eer van een gerenommeerde familielijn van krijgers. Verhoogt de snelheid waarmee de ATB-meter herlaadt.Verkrijgbaar in de winkel van Chocolina. Er komen ook verbeterde versies van dit wapen.