SEGA's collectie Mega Drive & Genesis-klassiekers komt naar een nieuwe generatie consoles… en spelers! Meer dan 50 titels verdeeld over alle genres: van tijdloze klassiekers als Sonic en Streets of Rage 2 tot meeslepende RPG's zoals de Phantasy Star-serie, arcade-actie, schietspellen, beat 'm ups, puzzelgames, oude favorieten en onbekende juweeltjes. Nieuwe functionaliteiten brengen hedendaags gemak naar de klassiekers. Sla je game op elk gewenst moment op, spoel die ongelukkige acties even terug en pas de besturing naar je smaak aan. Laat zien dat je de beste bent in online multiplayer en via achievements. De grootste verzameling retroklassiekers voor consoles in één geweldig pakket!