Season 17 Spotlight Pass Plus
Spelers die Seizoen 17 Spotlight Pass Plus kopen, krijgen gedurende de looptijd van Rivals Seizoen 17 (8 weken) elke week een permanent recht op alle nieuwe te kopen nummers die in de loop van het seizoen worden uitgebracht. Kopers ontvangen in totaal 16 nieuwe nummers tegen het einde van het seizoen op 28 juli 2020.