Screamer - Anaconda Corp Customization Pack
Deze DLC bevat drie nieuwe aanpassingen, één voor elke auto van team Anaconda Corp in drie kleurvarianten.* Voor degenen die normaal altijd alles onder controle hebben, is dominantie niet genoeg. Zorg dat je tegenstanders je nooit meer vergeten met het Anaconda Corp Customization Pack: drie aanpassingsdesigns geïnspireerd door klassieke race-iconen, statussymbolen en ambitie. Deze klassieke lijnen passen goed bij moderne elegantie, want zelfs het verleden is maar een merk om over te nemen. *De aanpassingen zijn beschikbaar zodra de auto in de game is verkregen en ze kunnen overal worden gebruikt, behalve in de toernooimodus. Deze DLC is inbegrepen in de Digital Deluxe Upgrade.