Scifi-bodysuitbundel DOA6 'Nova'
Een bundel met alle 20 scifi-bodysuits 'Nova'. Personages: Zack (3 soorten), Tina, Kasumi, Helena, Kokoro, Leifang, Ayane, La Mariposa, Christie, Hitomi, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, NiCO, Phase 4, Momiji, Rachel. Let op: - Deze content in inbegrepen met Season Pass 4. Let op dat je niet twee keer dezelfde content aanschaft. - De producten in deze set kunnen ook afzonderlijk worden gekocht. Controleer of je niet twee keer dezelfde content koopt. - Installeer de laatste update voordat je deze content gebruikt. - Je moet de relevante personages aanschaffen voordat Je deze content gebruikt.