Schoolboy Escape - Xbox Edition
Je krijgt weer huisarrest voor iets totaal oneerlijks, maar je vrienden hangen vanavond rond in de speelhal en je MAG het NIET missen! In Schoolboy Escape speel je als een slimme tiener met een talent voor creatief probleemoplossen. Je moet het perfecte plan bedenken om stiekem een ​​avondje plezier te beleven terwijl het huis in rep en roer is. Belangrijkste kenmerken: Beheers de kunst van afleiding: bedenk slimme afleidingen met alledaagse huishoudelijke artikelen om de aandacht af te leiden van je ontsnappingsroute. Navigeer door dynamische beveiliging: gezinsleden hebben unieke patrouillepatronen, aandachtsgebieden en bewustzijnsniveaus die veranderen op basis van jouw acties. Transformeer gewone voorwerpen: verander afstandsbedieningen, speelgoed, huishoudelijke apparaten en meer in geavanceerde tools voor je ultieme ontsnappingsplan. Meerdere ontsnappingsroutes: elke uitgang biedt verschillende uitdagingen en kansen - van slaapkamerramen tot kelderdeuren. Realtime strategie: timing is alles! Eén verkeerd geplaatst item of een slecht getimede zet kan je terug naar af sturen. Escalerende uitdagingen: Speel steeds complexere scenario's die een meerstappenplan en een perfecte uitvoering vereisen. Vrijheid in de buurt: Ontsnap succesvol om je wachtende vrienden te ontmoeten en geniet van bonus arcade-minigames als beloning. Van simpel sluipen tot uitgebreide meerstappenplannen die een Hollywood-overval waardig zijn, Schoolboy Escape verandert het alledaagse leven in de buitenwijk in het ultieme puzzelavontuur! Je vrienden wachten, de arcade roept - tijd om te bewijzen dat jij het meesterbrein achter kattenkwaad bent!