Scenarioset 8
‘Charge Into Enemy Lines‘, ‘Search for Azrael‘ en ‘Defense of the Keep of Saint Emmanuel‘ zijn nu beschikbaar als Free Mode-scenario in DLC 2. De nieuwe wapens ‘Dragonslayer Sword‘, ‘Ninja Stealth Blade‘ en ‘Dominator's Sword‘ worden beschikbaar door met elk personage te vechten. Na het voltooien van de scenario’s kunnen deze wapens ook in andere gevechten gebruikt worden. Daarnaast kun je de Limited Skill Cards ‘Bold and Resolute Marzban‘, ‘The Reticent Mardan‘ en ‘Dominating Sword Skills‘ tijdens het gevecht verdienen als je aan specifieke voorwaarden voldoet.