Saints Row Expansion Pass
The Saints Row Expansion Pass geeft toegang tot drie uitbreidingsepisodes. Met elke uitbreiding krijg je er nieuwe gebieden bij vol nieuwe gameplaycontent om te ontdekken, zoals nieuwe missies, nieuwe vijanden, nieuwe afleidingen, nieuwe wapens, nieuwe voertuigen en aanpassingsmogelijkheden. De Expansion Pass zit ook in de Saints Row Gold Edition en Platinum Edition.