Sabrewulf
Sabrewulf vecht nog steeds tegen de verschrikkelijke vloek van zijn dierlijke instinct. Speelbaar personage voor Killer Instinct. OPMERKING: het Sabrewulf-personage is inbegrepen bij het Combo Breaker- en Ultra Edition-pakket.