Pak de Beacon Costume Pack en je zult al de juiste versnelling hebben - van de klas of dansvloer naar het slagveld. The Beacon Costume Pack voegt zestien (16) nieuwe kostuums in alle personages in RWBY: Grimm Eclipse.