Rusty Spout Rescue Adventure
Rusty Spout is een eenzame maar eerlijke Piraat. Met zijn schip vaart hij de wereld rond op zoek naar nieuwe uitdagingen. Rusty is zeer behulpzaam en zal altijd iedereen helpen die hij op zijn pad tegenkomt. Cocco de kwaadaardige Demonen Piraat heeft de kinderen van het Dorp van Rusty gekidnapped. Rusty doet er alles aan om de kinderen te redden en Cocco en zijn monsters te verslaan. Navigeer door de vijf prachtige werelden met ieder 10 fantastische levels samen met Rusty Spout. Versla Cocco's Monsters aan het einde van iedere wereld in een Epische EindBaas Strijd. Bevrijd alle Kinderen om speciale karakters vrij te spelen die je in Eindeloze Modus of Strijd Modus kunt toepassen.