Rusty Rats Car Pack
Breid je garage uit met deze drie rusty rat cars! Raiden RS: deze coupe uit de jaren 80 met motor achterin is niet te verslaan op bochtige wegen en is vanwege zijn lengte moeilijk te raken! RebelRat: echte Amerikaanse muscle met een goede balans van behendigheid en duurzaamheid. Vandal: gestroomlijnd als een steen, maar ook net zo sterk. Dit busje is de beste keuze als je veel schade wil doen. Dit DLC-pack is ook onderdeel van de Season Pass.