Rugby League 26
CREËER JOUW LEGENDE! Betreed het veld in de meest authentieke Rugby League-ervaring ooit! Of je nu je club naar de overwinning leidt, je eigen ‘Pro Team’ samenstelt of een superster vanaf nul vormt, met Rugby League 26 heb JIJ de touwtjes in handen. KLIM OP IN DE RANKING IN CARRIÈREMODUS: Begin als groentje en vecht je een weg naar een legendarische status. Leid de ontwikkeling van je spelers in goede banen, onderhandel over contracten en neem cruciale beslissingen, zowel op als buiten het veld. Word jij een clubicoon en steek je de trofee in de lucht? CREËER JE EIGEN RUGBY LEAGUE-LEGENDE: Laat je fantasie de vrije loop met de uitgebreide en intuïtieve spelersbewerker. Bepaal hoe je avatars eruitzien en laat hen alles uit hun troeven halen. BOUW JE EIGEN ‘PRO TEAM’ Duik in de actie met Pro Team, de ultieme modus waar fantasie en realiteit samensmelten! Verzamel spelerskaarten met de sterren van het moment en legendarische iconen van de Rugby League. Stel strategisch je droomteam samen, verfijn je tactieken en domineer de competitie in online en offline uitdagingen. Beleef de loeiharde tackles, de adembenemende tests en de opzwepende sfeer van de Rugby League als nooit tevoren.