Royal Units (Windows)
Het 'Royal Units'-pakket breidt de Duitse selectie uit door de onderscheidende uniformen van 2 grote staten binnen het "Deutsches Reich" te introduceren: Beieren en Württemberg. Het bevat 2 sets uniformen voor alle klassen, plus een speciaal officiersuniform. Het 'Royal Units'-pakket bevat 40 onderdelen: - 13 Duitse uniformen - 18 Duitse hoofddeksels - 5 Gezichtsitems - 5 Snorren - 3 Gezichten De eerste set van 6 is gebaseerd op het beruchte "Royal Württemberg mountain battalion", een veteranenformatie. Ze dragen de opvallende tuniek "Litewka". Daarnaast hebben ze een telefonie-ingenieur en een minenwerfer-munitiedrager aanvalsklasse. Ze krijgen ook toegang tot de iconische bergmuts "Gebirgsmutze". De Beiersen zijn ook vertegenwoordigd met een set van 6 uniformen met hun unieke Beierse geruite kraagtabs voor elke klasse. Zowel Beiersen als Württembergers krijgen toegang tot Feldmutze en Schirmmutze caps met de verschillende cap kokardes van hun staat. (rood en zwart voor Würtemberg, wit en blauw voor Bavaria) en met canvas beklede shako's met staatsrondellen. Vooral in het oog springend zijn de staatspecifieke kale "Tschako"-hoofddeksels voor de officier, met daarop het staatsinsigne. Dit pakket wordt ook geleverd met 5 stuks gezichtshaar, waaronder een geïnspireerd door Nobelprijswinnaar en veteraan "Eduard Buchner" en Caporetto-hoofdpersoon "Erwin Rommel". Bovendien zijn er 4 gezichtsitems, waaronder een speciale Duitse cavalier-rookpijp met de afbeelding van Kaiser Wilhelm II die uniek zal zijn voor de Duitse strijdkrachten. Last but not least bevat het pakket een speciale officiersset, geïnspireerd op de WW1-activiteiten van Erwin Rommel. Een "Kleiner Rock" tuniek, een gezicht dat lijkt op de historische figuur, en bijpassende snor. OPMERKING: DEZE DLC BEVAT ALLEEN COSMETISCHE INHOUD.