Roommates Visual Novel
Speel als rockgod Max of boekenwurm Anne terwijl zij zich worstelen door hun ervaringen in het eerste jaar van de middelbare school. Tussen slechtgehumeurde professors en een belachelijk afleidend studentenorgaan in zullen ze alles moeten geven om het tweede jaar te kunnen halen. Ze zullen hun studentenleven delen met vier andere mede-bewoners wanneer ze hun studielast kiezen, hun baantjes en misschien zelfs wel iemand waarmee ze wat buitenschools plezier kunnen beleven. Eigenschappen: * Speel als Anne en vlam Dominic, Rakesh, Max en Isabella * Speel als Max en liefje Sally, Anne, Isabella en Rakesh * Hilarische lichte comedy die je gegarandeerd zal doen lachen * Levenssimulatie gameplay met volledige planner en oplopende statistieken * Originele soundtrack van Leetstreet Boys inclusief het hoofdthema "My Name In Lights"