Rogue Item Pack
Hier vind je de legendarische items van de grootste ploerten die de wereld van Dragon Age ooit heeft gekend. Brutale leugenaars en moordzuchtige schaduwen – het beste en het slechtste wat rogues te bieden hebben. Erf deze nalatenschap of geniet gewoon van het feit dat je hun spullen toch te pakken hebt gekregen, ook al waren ze nog zo goed. Dit itempakket bevat nieuwe wapenrustingen, wapens en accessoires voor je Rogue en zijn volgelingen.