Rogue Item Pack II
Ferelden is decennia lang gevangen gehouden. De vrijheid van het land lag opgesloten in de tijd, maar de rebelse koning werkte niet alleen. Veel schurken werkten mee aan de bevrijding, en daarna de vorming van het koninkrijk. Voordat Loghain generaal werd, was hij een beruchte bandiet. En voordat hij zich aansloot bij de Wardens, was Duncan niet veel beter. Nu kun jij hun krachtige relieken in handen krijgen! Dit itempakket bevat nieuwe wapenrustingen, wapens en accessoires voor je rogue Hawke en je rogue-reisgezellen.