Rode bollen (300.000)
300.000 rode bollen om items te kopen van godenbeelden. Met 300.000 rode bollen kun je alle blauwe en paarse bollen kopen en dan heb je er nog meer dan 50.000 over voor andere items. (Met de overgebleven 50.000 rode bollen kun je bijvoorbeeld nog heel veel genezende items kopen.)