RoboHero (Xbox One)
Klassieke Sokoban met een twist en een sciencefictionthema! Een wetenschappelijke organisatie stuurt een robot-expediteur, ontwikkeld op basis van kunstmatige intelligentie, naar de nieuw ontdekte exoplaneet Xeran, waar zich hoogstwaarschijnlijk zeer waardevolle grondstoffen voor de mensheid bevinden.