RoboCop: Rogue City - Alex Murphy Pack
Het 'Alex Murphy'-pakket gooit je meteen in het diepe voor een nog spannendere ervaring. Het bevat: - Het secundaire wapen 'OCP Shotgun' - Het beschadigde pantser van de held uit de eerste RoboCop-film (cosmetic) - De prototypeversie van het Auto-9-wapen (cosmetic)