RoadCraft
Geef de nasleep opnieuw vorm Je runt een rampherstelbedrijf, gespecialiseerd in herstel van plekken die door natuurrampen zijn verwoest. In de lokale industrie wacht je veel werk: puin opruimen, defecte apparatuur vervangen, wegen en bruggen weer opbouwen die door het weer zijn beschadigd, en nog veel meer! Loods je voertuigen zorgvuldig langs verlaten fabrieken, ondergelopen dammen of zonnepanelenvelden die buiten bedrijf zijn. Als operationeel manager moet je je vrachtwagens via routes op de kaart begeleiden en zorgen dat ze geen obstakels tegenkomen! Beleef een nieuwe generatie geavanceerde simulatie, ontwikkeld door Saber Interactive, de makers van MudRunner en SnowRunner. - Bouw verwoeste gebieden opnieuw op, in je eentje of in co-op tot 4 spelers in geavanceerde gesimuleerde physics. - Bedien meer dan 40 voertuigen, van bulldozers tot bouwkranen. - Grijp in verschillende regio's wereldwijd in, op 8 kaarten van elk 4 km². - Gebruik elementen zoals hout, zand en asfalt dankzij de nieuwe physics engine van Saber Interactive. - Bouw nieuwe wegen en bruggen om je gemakkelijker door ruig terrein te verplaatsen. - Stippel op je kaart routes uit en loods je logistieke konvooien van het ene punt naar het andere punt, en hergebruik elk stuk puin in bouwmateriaal voor het herstel.