ROAD TO EXOTICS
"Race tegen meer dan 300 coureurs tegelijk in ROAD TO EXOTICS, een intense arcaderacer geïnspireerd op het gouden tijdperk van racegames. Race tegen de klok, slim je rivalen af, win de kwalificaties en neem het op tegen de ultieme uitdaging! Waarom ROAD TO EXOTICS spelen? - 300+ racers tegelijk: Pure racechaos. - Echte arcaderacer: Herbeleef het gouden tijdperk van racegames. - Bouw je collectie: Bestuur monsters en exotische auto’s. - Meerdere racemodi: Ga de uitdaging aan in klassieke races en checkpoint-tijdritten. - Klassieke soundtrack: Retro-geïnspireerde muziek. - Eenvoudige besturing: Versnellen, sturen en remmen – meer heb je niet nodig."