Rise & Shine
Schiet snel, denk sneller Rise & Shine is een echt think-and-gun"-spel dat elementen bevat van shoot-em-up, kogelregens en puzzelplatformers, zodoende een nieuwe mix van strategie en inhoud creërend. Schakel tussen de add-ons van Shine om puzzels op te lossen die herdefiniëren wat kogels teweeg kunnen brengen. Leid projectielen door ingewikkelde doolhoven, elektrificeer beschadigde apparatuur om nieuwe wegen te ontdekken, en jongleer 8-bit fruit om...ach, waarom niet?" Maak je op voor herspawnen Laat je niet misleiden door de grappige aard van de verschillende karakters. Gamearth opslaan zal niet gemakkelijk zijn. Bereid je voor om ontelbare raketaanvallen te ontwijken en vermijd onzichtbare valkuilen terwijl je strijdt om de vernietiging ervan te voorkomen. Je zal alles uit de kast moeten halen om te overleven in de confrontatie met dodelijke robotarmada's, enorme puinhopen, reuzeraderen des doods en (natuurlijk) breindorstige zombie's. Je komt hier niet heelhuids doorheen, kiddo. Details van volgende niveau Ga een wereld binnen waarin elk niveau een enkel, ononderbroken kunstwerk is. Elk niveau bestaat uit met de hand gemaakte illustraties met meerdere parallax scroll-lagen dus elke stap voorwaarts is nieuw; geen tegeling of herhaalde elementen. Deze minutieuze aandacht voor detail maakt het mogelijk om elk frame naadloos te laten overgaan in het volgende frame, een kwaliteitskenmerk dat je je zou wensen bij je 20e keer herspawnen.