Rideshare "Stimulator"
Rideshare "Stimulator" is een immersieve rijsimulatiegame waarin je achter het stuur kruipt als eigenaar van je eigen carpoolbedrijfje. Ontwijk het verkeer, volg de regels en race tegen de klok om je eigenzinnige passagiers bijtijds af te leveren, ieder met hun eigen intrigerende, hilarische of soms gewoon rare verhaal. Want je weet maar nooit wie je volgende passagier is... Breid je carpoolbedrijf uit: je rijstijl en de staat van je voertuig beïnvloeden rechtstreeks hoe je passagiers reageren, wat weer invloed heeft op je totale score, beoordelingen en fooien. Voer stimulerende gesprekken: iedere rit krijg je als speler verhalen te horen van unieke en onberekenbare passagiers, die de gameplay divers en pakkend te houden. Ontwijk voetgangers en ander verkeer: de stad komt tot leven met dynamisch verkeer. Wacht bij stoplichten, geef voorrang aan voetgangers en vind je weg door een goed-georganiseerd verkeerssysteem met alle uitdagingen die erbij horen. Ervaar een levende, ademende stad: een visueel schitterende spelwereld bestaand uit immersieve omgevingen. Rijd door de straten die zijn geïnspireerd op zowel Europese als Amerikaanse steden die ieder hun eigen charme en schoonheid bezitten. Leer de intuïtieve besturing: de autobesturing van het spel is intuïtief en toegankelijk, en zodanig ontworpen dat iedere speler van de ritjes kan genieten. Onderhoud je voertuig: zorg dat je tussen de ritten door je auto schoonmaakt, repareert wat er stuk is en klaar bent voor wat de toekomst je ook maar brengt.